Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Välmående, nyttig mat och Colting

Har de senaste dagarna försökt äta lite bättre mat, lite mindre kolhydrater och lite nyttigare fetter. Detta har resulterat i att jag, trots insulinsänkningar, har haft lågt blodsocker, vilket i sin tur resulterat i saft för att få upp det. INte helt enkelt med balansen men jag kämpar vidare. Det är inte helt enkelt när Li ena dagen äte varannan timme för att dagen efter äta var tredje. Amningen gör en hel del på blodsockret.

Gårdagens kvällsmat, fiskburgare bönor och broccoli. Ikväll blev det lax med avocado och melonsalsa, mums!

I övrigt mår jag bra i kroppen, känner att jag hittat en ny gnista med träningen, det är så kul och jag längtar verkligen tills nästa gång. Visst jag är fortfarande svag i mage och rygg men jag jobbar på att få en bättre bålstabilitet. Har dock varit lite slarvigmed det ett tag men försöker ta nya tag nu..

Förresten lånade jag hem Jonas Coltings bok " Jag vill ju bara se bra ut naken". Vilken man, vilken bok, vilken inspiration! Läs den!





Markus
05 May, kl. 23:05 | Blogg;

Den e grym den boken! Jag har hans andra bok oxå om du vill låna sen?! Den e bra den med!!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback