Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Kärring mot strömmen

Min mamma kallade mig Kärring mot strömmen härom veckan när vi diskuterade telefoner och jag sa att jag inte ville ha en iphone och nu sitter jag med senaste modellen i handen. Nu är jag alltså en Kärring med strömmen... Vilket får mig att tänka på en skolfotokatalog där en kille som läste på KOMVUX ( tänk att de stackarna fick vara med i katalogen, jag hade vägrat) satt med en lapp där det stod "bara döda fiskar flyter med strömmen" så egentligen är jag en död fisk.

Så detta får alltså ses som en form av premiär att blogga från iphonen. Och nu får ni gärna ge mig ert bästa tips, vilka appar bara måste man ha? Har skaffat en del redan...
Nu ligger barnen i sina sängar och jag borde göra det samma, är trött så att ögonen går i kors, men först måste jag städa undan, plugga lite, planera morgondagens musiklektion och pilla lite mer på feletonen :)

förresten snyggt skal jag köpte igår:) snacka om nostalgi..






ida
11 November, kl. 04:37 | Blogg;

Haha, kommer också ihåg att punk-Johan hade skrivit det i skolkatalogen :)

En app som är väldigt bra är runkeeper, håller koll på exakt hur långt du går springer eller vad som helst och hur mycket du förbränner och farten du har och din genomsnittsfart :) väldigt bra att ha!

kram!

Maria
11 November, kl. 07:00 | Blogg; http://majalotta.blogg.se/

Tack Ida! Runkeeper har jag redan!

Kram

Tilda
11 November, kl. 06:10 | Blogg; http://hantverksgatan.blogg.se/

Grattis till iphonen!!! :) de kommer snart ett inlägg om appar hos mig. Bra å ha å så lite skit med. :) kram

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback