Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

I made it!!!

I lördags sprang jag tjejmilen, SPRANG!!! Jag sprang precis hela milen och är jättestolt!
Jag hade en sjukt dålig uppladdning,knappt någon sömn alls, hade kännt mig seg i kroppen hela veckan och stressigt blev det innan vi kom till gärdet. Men sen. Det var så lätt och jag kännde mig inte trött alls, ja förutom sista, långa,supersega backen som kom efter 9 kilometer, men när jag knatat uppför den återkom energin och jag orkade tom dra på i en högre växel de sista 500 metrarna... Sluttiden blev 70 minuter, något jag är nöjd med och jag höll samma tempo hela rundan, kollade efter 5 kilometer och hade då sprungit på 35 minuter. Nästa år ska jag absolut klara attt springa under timmen!

Nu börjar den värsta träningsvärken ge med dig, för visst har det kännts att man sprungit en mil på hårt underlag och tyvärr har jag nu åkt på en lätt förkylning med halsont, eller förkylning å förkylning det är bara halsont, därför blir det ett par lugna dagar nu innan träningen fortsätter.. hmm.. måste ha ett nytt mål!!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback