Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Vårluft i mina lungor!

Kvällen bjöd på en härlig löptur som
Avslutades med lite intervaller/spurter hemma i trädgården. Håller tummarna för att jag får vara frisk nu och träna optimalt inför Vårruset! Vill ju ha en bättre tid än förra året..

Det är så underbart att springa ute nu, man ser vårens alla framsteg och det kommer så fort nu, underbart! Snart hoppas vi kunna lägga jackor och mössor och njuta av lite värme.

Är det bara jag som har krångel med blogg.se appen? Kan inte ladda upp bilden får jag alltid som felmeddelande, så irriterande! Blir många inlägg som
inte blir publicerade utan suddas ut då jag inte får lagt upp dem son jag ska, grrr!
Nu går ögonen i kors, dags att sova gott
Hoppas kunna bjuda på en bild från dagens tur, en blommig mark!!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback