Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Fortfarande frisk!

Denna magbakterie har ännu inte lyckats inta min kropp! Härligt tycker jag och firar stort ikväll med laxtournedos till middag och ivrigt frossande av lösgodis till kvällens avsnitt av idol! Nämnde jag att jag dricker vin med och svullat i fruktsallad... Härligt att kränga ibland tycker jag. Förhoppningsvis kan jag börja träna i nästa vecka om mitt friska jag vill stanna. Läste i senaste iform om att träna och äta efter sin kroppstyp, oerhört intressant. Jag ska äta lite kolhydrater och mer fett och protein, härligt att man lyckats göra rätt på en punkt... Däremot ska jag inte springa långa distanser :( det stressar min kropp och bidrar till att mer fett sätter sig på magen. Håller jag nere tempot funkar det, men bäst för mig är hårda intervaller! Och sedan ska jag fokusera på styrketräning av ben och rumpa. Ska tänka på allt detta när jag drar igång träningen nu efter dessa sjukdomar och se om det ger bättre resultat!

Imorgon har vi ställt in Lis ettårskalas, dumt att chansa på att smitta andra. Men förhoppningsvis kan vi fira henne tillsammans med kusinerna som planerat på söndag...

Nu ska jag njuta av vår fredag, hoppas du gör detsamma!

Köpte förresten murgröna idag som jag tvinnade runt ett hjärta i ståltråd som jag fixat , blev ganska nöjd med resultatet faktiskt, men önskar så att jag hann och orkade och framförallt hade mer inspiration att vara mer kreativ...






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback