Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Torsdag

Undrar om vår semester är hotad?? Jag har fortfarande ont i sportkörteln, trots ivrigt masserande och att jag sugit på citroner. Inte nog med detta, senaste dagarna har mitt blodsocker varit total katastrof! Inatt har jag mått skit och så även nu på morgonen, fick bli att stanna hemma idag :(
Har inte ätit mat och ketonerna vill inte försvinna ur kroppen, suck!! Och jag vill inte till doktorn nå mer!
Mer citron, mer insulin och tvinga i sug lite mat kanske...

Benji är precis lämnad på dagis och Andreas och Li är på BVC för att Li ska få sin ettårsspruta. Jag glor på lyxfällan och tycker synd om mig själv...

Bjuder på en bild från dagis härrom veckan där Benjamin gör voltige på lilla gubben som han sa...






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback