Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Vilken dag!!

Oj oj, vilken härlig dag jag haft!
Dagens första höjdpunkt bestod av ett härligt samtal med en underbar vän som berättade den fantastiska nyheten att hon ska stå brud senare i år och att jag dessutom ska få äran att vara tärna! Jag känner mig så hedrad och lycklig över detta och hoppas jag kan vara till hjälp och stöd för min fina vän :)

Vi har idag också haft en härlig träning med Voizone, där mycket lät riktigt bra! Den 11e mars är det dags för konsert i munka Ljungby kyrka, kommer bli grymt, det vill du INTE missa!!!

Efter detta hade jag en härlig stund i stallet. Ike var på supergott humör och vi fick en mysig tur tillsammans i ett vårvarmt ridhus. Avspärrningarna var äntligen borta och vi kunde galoppa runt hela ridhuset i härlig fart!

Kvällen avslutades hos mamma med musslor, schlagerbubbel och melodifestivalen på tv! Benjamin bor hos mormor idag och har hängt med henne sen i förmiddags, lycklig som få! Li sover nu i sin säng och älskade mannen är hos en kompis några hus härifrån. Imorgon är det äntligen dags för voltigeträning, som jag längtat!!!

Bjuder på en bild på världens bästa hjälpreda som hjälpte mig i stallet igår!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback