Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

And it goes on and on and...

Blev vab idag igen.. Ush å blä, inget kul alls faktiskt. Li har gnällt konstant hela eftermiddagen och kvällen och somnade tillslut på golvet nedanför soffan, tokunge!

Jag har kommit in i dåliga tider med maten, äter aldrig kvällsmat längre, idiotiskt för ofta blir jag vrålhungrig framåt tiotiden på kvällen istället. Idag fick det bli lite yoghurt och valnötter till nattamat ;)
Min stackars mage har verkligen gjort uppror idag, helgens mat satte sina spår helt enkelt.. Dagens lunch bestod dessutom av några knäckebröd och måttet var rågat, sov middag en stund efter lunchen och vaknade "bakis"
Undra om jag kanske ska kolla om jag inte tål gluten? Eller bättre att låtsas som om det regnar??? Det är ju inte alltid det går illa....






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback