Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Lycka! Vi är friska..

Båda barnen har varit på dagis idag och jag har startat igång med träningen med en härlig "primal walk" med syster! Må det nu vara, jag vill röra på mig och må bra..

På lördag fyller jag år, ibland önskar jag att man kunde längta sådär mycket som man gjorde som liten. Nu är det ångest, vill inte bli äldre, vill fortsätta ha min stora dag och vill inte vara ensam. Det borde vara lagstadgat att hela familjen är ledig när någon fyller år. Ibland hatar jag mannens yrkesval, på lördag är det ett sådant ibland.
Idag köpte jag mig en fin flaska amaronevin. Som födelsedagspresent. Men eftersom jag ska på träning på bökeberg på söndag tänkte jag tjuvstarta och dricka det imorgon..

Nu ska jag iaf krypa ner i sängen och sussa gott, förhoppningsvis hela natten. Li sov förresten sin första hela natt härrom dagen, må det nu få fortsätta!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback