Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

VARNING!!! EGOBILD!!

Vissa dagar kan jag se resultatet av all träning, fast visst önskar jag att det skulle gå snabbare och alla byxor hängde i rumpan! Nu är fallet inte så men visst händer det grejer, mätte mig lite här och var för knappt 4 veckor sedan och sen dess har jag minskat 3 cm både i midja, stuss, under bysten och längst upp på mitt fläskiga lår!!! :) Dock lite besviken över att det känns omöjligt att jobba bort diabetesbullen på magen, men jag ger inte upp än!






tilda
05 May, kl. 19:51 | Blogg; http://hantverksgatan.blogg.se/

lovely egobild!!!

Duktiga du och så roligt med folk som delar med sig av sina resultat. Sånt peppar mig till att jobba vidare. kram på dig!

Cajsa
05 May, kl. 22:39 | Blogg;

Du ser ju hur bra it som helst.....alltid det sista som är svårast. Lycka till

Nils
05 May, kl. 23:07 | Blogg;

APSNYGG ♥

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback