Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Påskhelgen

Inte så illa att fylla år ändå. Riktigt trevligt faktiskt! I lördags hade jag "tjejfest", vi var 13 töser som kalasade och hade det riktigt trevligt! Jag hade anordnat tipspromenad runt om i huset, bjöd på sangria och paella, på spåret tävling och musikquiz... Och världens vackraste dessert! Kvällen fortsatte sedan på strandhotellet med dans, dans och mera dans! Tillslut hade jag dansat så att jag inte längre kunde gå på mina skyhöga klackar. En härlig kväll helt enkelt. Och vilka presenter jag fått sen då!!! Oj oj oj, fina viner, korgar med massa fint och gott i, presentkort på massage, en grymt snygg kuvertväska, en kväll med musikquiz och massa annat. Såååå uppskattat! På nassen när vi kom hem fick jag välja min egen present. Tre påskägg med okänt innehåll och jag drog högsta vinsten! I sept åker hela familjen på semester!! Åh, ljuvligt!!

I måndags firade jag med familjen och lite enkel fika, även då fick jag fina presneter...

Idag är det redan onsdag, hann inte riktigt med något denna vecka känner jag, dock är den inte slut än, men imorgon ska jag opereras...huuu! fredag vet man ju aldrig hur jag mår, lördags är det höskoleprovsdags ja, och sen är det ju söndag igen. Då ska vi ha konsert! Du missar väl inte detta?? Klockan 18 i Våxtorps kyrka!


 
Bildbomb var det ja!
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback