Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

magkänsla va fan???!!!

Ja, det var den goda magkänslan det. Den gick över till maginfluensa. eller magsjuka, eller va det nu var. Ett helvetiskt illamående var det iaf! Ush, riktigt hemskt och spy kunde jag inte heller hur jag än försökte. Nu är jag åtminstonde frisk igen tack och lov även om magen inte helt hundra gillade behandlingen den fick igår, tortilla de patatas och kryddiga salamis är väl precis det man bör äta efter magras??

Idag måste jag ta tag i matten, den har blivit lite eftersatt efter operationen. Konstigt det där förresten, när jag var kass och mådde illa gjorde armen inte alls ont och nu när jag är "igång" igen har den börjat göra rejält ont igen. En ursäkt för att ligga på soffan och slöa kanske?

Nä, nu ska jag ta tag i integraler och annat sköj ;)





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback