Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Monday morning...

Yohooo! Rolig start på veckan! Här ligger jag i syraförgiftning. Visst låter det hemskt?! Det är det också. Blodsockret har bråkat med mig sen operationen i torsdags och imorse låg det på 19 och jag mådde skit rent ut sagt. Man får i princip samma symtom som en maginfluensa så vet du vad jag pratar om. Hjärtklappning, illamående... you name it!

Kollade mina ketoner som låg på 4.8 och enligt min fusklapp ska man åka till akuten om det ligger över 3. Har fått tag i min sköterska och lytt hennes råd och om en timme ringer hon igen. Må fet vara bättre då har ingen lust att tillbringa mer tid på sjukhus just nu.

Igår körde vi vår första konsert som "nya Voizone" eller iaf tillfälliga Voizone med vår tillfälliga inhoppare. Du känner inte en sångglad man i sina bästa år? Isf send him to us! Det gick iaf ganska bra så om två veckor går det super!!!
Dessförinnan var jag en sväng i Malmö på årets voltigepremiär! Denna fantastiska sport som är helt omöjlig att slita sig ifrån.
Nu ska jag fördriva en timme med nån film kanske... Eller nåt annat!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback