Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Fisk och party

Alltså, matte. Det är svårt. På roligt alltså. Tiden räcker inte till och huvudet pallar inte mer. Ahhh! Behöver genomgångar! Men jag SKA klara det!
Plugg idag med paus gör gymmet MIT på dagen. Imorgon ska en inlämningsuppgift vara klar. Och jag klarar typ hälften av frågorna, suck!

Mannen i huset kom hem med stora fiskar efter sin dag på havet. Barnen tyckte det var läskigt och spännande med de stora bestarna! Jag med kan jag erkänna, fast mest läskigt!
Kvällen har spenderats på "living and room" party i skogaby. Mycket fina grejer. Funderar på att ha ett eget sånt party till våren.. Behöver dela upp handlandet lite.
Nu kallar sängen och jag springer glatt till den, imorgon väntar mer plugg och pulkaåkning i källshult!!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback