Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Dubbel träning ger dubbel glädje...

... och dubbel träningsvärk!
 
Igår gick jag igenom mitt program på gymet med PTn Jonas. Grymt duktig kille måste jag säga!
Ett ganska "enkelt" men ack så svårt och jobbigt program. Dessutom hade han skrivit ihop ett träningsschema för mig de kommande nio veckorna med löpträning och styrketräning. Hoppas jag kan följa det och springa som en gasell på vår ruset i maj!! 
 
På kvällen åkte jag på zumbapass! How i love it! Igår krånglade dock blodsockret och jag låg på 4 innan träningen och fick stoppa i mig några dextrosol (bläääää!!) Många av låtarna var nya och koreografin med dem men ändå var jag helt slut!! De sista tio minutrarna blev det extra jobbigt men jag antar att energin tog slut dä helt enkelt, kollade bs och låg på 4 igen, inte optimalt träningsvärde!
 
Idag känns detlite här och där i kroppen och jag har bestämt mig för att det blir en vilodag idag, blir gymet imorgon, dans på lördag och combat på söndag så kan vara bra att låta kroppen andas med.
 
Nu blir det fortsatt plugg!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback