Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Hur börjar du din morgon?

Jag har de senaste dagarna börjat dagen med ett glas varmt citronvatten. ett glas kokt vatten med en halvcitron i ungefär... surt, japp! men gott! Och det ska göra sån nytta på kroppen, Det drar igång förbränningen, rensar ut kroppen, C-vitaminet hjälper mot infektioner, minskar halsbränna osv
Rena dunderkuren alltså!!

De dagar jag dricker kaffe har jag en tesked kokosfett i, ska ju också vara rena hälsokuren. Herre jissanes va frisk jag blir!!
Varför kokosfett är så nyttigt kan man läsa om här

Igår stod (stod å stod...) jag på löpbandet i 45 minuter, kom på att jag aldrig sprungit på ett sådant förr, inte gått heller för den delen, så det tog en stund att hitta känslan. Och att bli av med den efteråt, golvet gick ju i motsatt riktning efteråt, läskigt! Idag är det onsdag och zumba!!! Om jag får löst barnvakt då...






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback