Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Nooooo!

Såg att mitt inlägg från igår inte kommit upp, gör ett nytt försök...

Jag gjorde värsta vurpan här hemma innan och har nu grymt ont i knät, skit! Vill inte behöva begränsa min träning... Hoppas det helt mirakulöst gått över till imorgon.
Jag och mannen var på gymet i middags, skönt att gå upp, käka frukost, leverera barnen till dagis, plugga, paus-träna och plugg igen! Hoppas på samma upplägg imorgon med. Var dessutom duktig och körde ett arm och axelpass hemma på kvällen med!

Har dessutom varit lite duktig och städat, tvättat och manglat!
Ligger i sängen nu och inser att jag somnar any minute! Nass nass

Är förresten riktigt grym på det här med att slänga in en, för ämnet, helt opassande bild! Så här kommer en på posaren Li <3






Malin
01 January, kl. 15:55 | Blogg;

Men ahhh, hon är så söt så jag snart går av på mitten!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback