Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Tooorsdag!

Dagen idag har inneburit tidig uppstigning ( en bra stund innan klockan slog 6 som jag skulle kalla officiell morgon) härlig pulkapromenad till dagis i iskallt lilla tjärby ( Li klagade på att det gjorde ont i näsan) plugg, träning och äääntligten fick jag hem en ny iphone. Goodbye skit-samsung!!!


Hittade ett vettigt citat precis, som påminde mig om att jag glömt min D-vitamintablett idag!! Jag och barnen har tagit extra D-vitamin sedan i våras med undantag för i somras och det är inte många infektioner vi haft på den tiden... Kan det bero på det kanske...
I alla fall, här kommer citatet

"Att oroa sig för eventuella faror med D-vitamin i Sverige idag är som att törsta ihjäl i öknen medan man oroar sig för att drunkna."
dr John Cannel





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback