Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Life on hold

Besöket hos läkaren gick bra. Man hade inget hittat i de två prover som togs. Men faktum kvarstår att jag har onormalt svullna lymfkörtlar och en av dem ska ut.Operation blir troligtvis inom två veckor och ska vara ett ganska enkelt ingrepp men med narkos.. Läkaren klämde och kände dock i armhålan utan att hitta den så innan operation får det bli ultraljud så de plockar ut rätt sak  ;) 
 
En stor sten lättades från min mage och det känns som att jag kan andas normalt igen. Livet blir liksom pausat när man väntar på ett besked och man vill varken planera framtid eller bara vara heller för den delen. Nu kunde jag trycka på play igen och livet rullar på i sin vanliga snabba takt. Men hellre det, dessutom lär jag väl pausa igen tills jag får svaret efter operation. det kan ju vara leukemi. eller nåt annat skit. Suck. Men det är mest troligt att det är ingenting, så det försöker jag tro på!





tilda
03 March, kl. 08:34 | Blogg; http://hantverksgatan.blogg.se

Meeen vilken stress detta måste varit för dig!!!! Fy din stackare, jag vet hur hjärnan går på högvarv och magen gör ont. STOR Kraaaam till diiig!

Svar: Åh tack! Ja, det var inte världens bästa dagar precis.. Kram
Maria

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback