Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Full rulle

Full fart var det här, serverar sparris för glatta livet och pluggar däremellan. Skrev matteprov igår som kändes katastrofalt och jag ber till högre makter att jag på något mirakulöst sätt ska ha klarat av det ändå :) dessutom måste jag ta tag i ni hälsopsykologi innan det är för sent ;)

Ja, vad har mer hänt sen sist?
Vi har en färsk fyraåring i huset, som slutat med napp och välling, som vill diskutera allt mellan himmel och jord och funderar mycket kring bovar, larm och eld. Och livet. Stor, liten och mycket klok kille. Och en liten höna som tjatar hål i våra öron med sin ljuva stämma.
Jag har haft ett härligt dygn i flahult tillsammans med tjejgänget med vin, sol, gott snack, god mat och massa skratt! En riktig energipåfyllning och humörhöjare :) idag har jag också hunnit med att sjunga på bröllop, påta lite i trädgården, förbanna alla myror och träffa lille fine Jamie, sju dagar gammal och förundras över livets mirakel.

Ja, livet är ganska fint ändå ;)

 






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback