Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Helt helt galet!

Om en vecka har jag gjort min första konsert med Arrival from Sweden. I Burma. Inför en gigantisk publik. Det är så ofattbart att jag inte är i närheten av att greppa det. Jag ska alltså flyga till andra sidan jordklotet, bo på värsta lyxhotellet, klä mig i abba kläder och sjunga Abbas bästa låtar tillsammans med ett oerhört duktigt gäng. I en enorm park. I yangoon. I Burma! 
I veckan har jag nåtts av tv-inslag från burmesisk tv där de gör reklam om vad som komma skall. Så galet!!!! 

Jag övar och övar och Abbas musik är så oerhört häftig, den blir bättre och bättre. Så oerhört genialisk musik! Jag är så nervös och känner press och prestationsångest. Jag drömmer texter och nynnar konstant. Tänk om jag glömmer allting??!! Jag måste lita på min egen förmåga, jag vet att jag kan! 


Här ska vi sjunga! Coolt eller vad???





Syster
11 November, kl. 20:40 | Blogg;

Du har fått denna chansen av en anledning och det är för att du är grym! Jag vet att du klarar det och passa på att njuta till fullo!!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback