Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Sommarlov!

Förra veckan lämnades sista uppgiften för terminen in, dagen efter jobbade jag sista sparrispasset och nu njuter vi av sommarlov! Barnen kommer vara på dagis 2 dagar varannan vecka så jag hinner öva och fixa med allt inför USA! 
Ja, fatta??!!! I augusti åker jag till USA och ska sjunga, helt otroligt!! 

I september åker halva albjärsklanen till Cypern en vecka och i slutet av samma månad blir det Bangkok och Singapore för min del! Tjohoo!!!
Men först, sommarlov! 

I veckan skulle jag upp till Göteborg för att öva så familjen fick hänga med, vi tog en tur till Skövde, bodde på hotell och badade sedan på ett fantastiskt äventyrsbad! 
Igår firade vi en nybakad student och idag är det fotbollsavslutning. Om 5 dagar firar vi midsommar. I övrigt ska vi fylla denna sommar med 


















 och glädje! 







Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback