Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Snabbt snabbt

Jag, och många med mig, har sagt det förut. Men jag säger det igen! Veckorna går sjukt fort! Hälften av tiden i Finland är avklarad. Jag undrar om jag njuter tillräckligt. Om jag lever tillräckligt, för ibland, trots allt detta fantastiska som sker, så planerar jag för något annat. Vad jag ska göra nästa vecka. Vi borde åka ut till Sveaborg utanför Helsingfors. Kanske sista helgen... Man kanske skulle besöka ett museum? Gör det! Njut nu och vänta inte tills imorgon Maria!!! 

Jag njuter på scen iaf. Av varje minut! 
Det är så jäklarns roligt! Och när jag kommer hem, njuter jag av familjen. Våra helt bedårande, vilda, tokiga och alldeles underbara barn! Som jag älskar dem! Och saknar dem när jag är iväg! Miljöombyte förnöjer verkligen! Det blir en kick i livet och självförtroendet. Såhär vill jag ALLTID leva!! 










Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback