Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Framme och heeeelt slut

Igår strax efter 22 lokal tid (alltså 04.00 Sverigetid) rullade vi inpå parkeringen vid hotellet i kissimmee utanför Orlando.
Resan har gått fint, det började med en timmes försening från kastrup pga datafel med planet. Hann bli ganska kallsvettig då vi inte hade jättemycket tid innan nästa plan gick från Düsseldorf. Strax innan landning i Düsseldorf får vi veta att flygplatsen varit stängd pga kraftigt snöfall och alla planen är därför försenade. Skönt. Vi slipper alltså springa igenom flygplatsen. 

På nästa plan och upp och iväg! Andreas och Benjamin sov under takeoff och en stund därefter, sen var B vaken resten av den nästan 10 h långa resan. Li sov en stund i mitten av resan och jag har nog aldrig sovit så lite på en flight någonsin. 
Vi landade strax efter 15, jag med helvetisk smärta i bihålorna :( 
Sen väntade köer av alla dess slag, passkontroll och allt annat och slutligen biluthyrningen. 
Klockan var runt sex när vi rullade från Miami mer rutorna nedvevade och njöt av värmen! 
Kan villigt meddela att denna bilresa är det värsta jag någonsin gjort, jag var så trött och fick ta till konstens alla regler för att klara av att köra, tror aldrig 3,5 timme har gått sååå långsamt! Ush! 
Var ett vrak som gick raka vägen in i sängen när vi kom upp på rummet. 

Barnen vaknade typ mitt i natten, vi har nu ätit frukost och vilar lite på rummet i väntan på att det ska bli lite varmare ute. Poolområdet är checkat så dit drar vi snart! 







 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback