Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Packproblem

Försöker få ihop det här med packningen. Överallt hör och läser jag att till Florida åker man med halvfulla väskor. Eller halvtomma?? 
Det verkar inte gälla familjen Albjär...

Jag packar i, jag packar ur, räknar, funderar, outfitplanerar, kollar vädret, packar ner, packar ur och kollar på vad jag kan/vill slänga när vi är där. Konstaterar att det kanske inte blir så mycket shopping. Eller om det blir det - kan man köpa en väska till. Vi reser med 3, det är ju möjligt med 4. Ja, så får deg bli. Fast behöver jag egentligen den där klänningen med? Å hur stor plats tar egentligen kalsonger? Herrkläder överlag tar mer plats, det borde betyda att jag och barnen får ha MER med oss, eller shoppa mer... 

Hade vi rest 2 veckor till Thailand hade det varit lättare. Några strandklänningar, flip-flops och solkräm. Florida bjuder på mycket, strandliv, storstadsseightseing i Miami, nöjesparksfläng i Orlando, träskmarksbesök osv. Allt kräver olika outfits. Och om kvällarna kan det bli kyligt. Tjocka kläder tar plats. 
Men hellre Packproblem innan Florida än enkel packning innan Thailand. Just nu i alla fall, en annan gång kanske han lyckas övertala mig om Thailand. Fast jag inte är så sugen på det just nu, Asien lockar inte. Å andra sidan gjorde inte USA det heller förr. Då lockade bara Jamaica. Det gör det fortfarande..,,

Nähä, återgå till packproblemen, tvätt å städ. I natt far vi!!!! 
Li reser snyggast av oss 😃

halvfulla väskor var det????? 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback