Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Härliga söndag!



Vilken härlig söndag jag har haft..

Som vanligt började vi dagen med en halvtimmes promenad, så skönt...
Senare åkte vi ner till Båstad för att träffa Eddie och ta en fika... Vi satt ute i det helt underbara höstvädret, solen sken så gott


Kärleksfulla? javisst....

Sen var det dags för Tupperware-party... Rolig företeelse det där. Det demostreras och försklaras och jag kan mycket väl tänka mig att det apploderas runt om i världen med (läs USA) Tänk att det finns sååå mycket grejer som man inte hade en aning om att man behövde. Oj oj. Tur att man inser att man nog kan klara resten av livet utan det också. men det är klart lite handlat blev det, bla en vitlökspress som tydligen ska vara suverän.. älskling ville ha den...
Anna den lilla turungen vann dessutom på lotterliet, twice! grattis till henne.

   

Sen kom älsklig och hämtade mig och vi åkte och såg Mamma mia på bio.
Har inte velat se den tidigare då jag ogillar att gå på bio på sommaren.. Men som tur va så gick den fortfarande..
helt underbar! Så kul tyckte jag att de gjort den som musikalen. Fast nu vill jag ju se musikalen igen..



Nu blir det en kvällsmacka sedan är jag klar för sängen!
På återseende!







Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback