Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Nya tider...



Jag har ju faktiskt inte berättat att jag slutat rida och longera Vanzetto..
Tanken har funnits ett bra tag, men allt annat är ju så kul att det var inte så självklart iaf.

Mina funderingar gick många gånger fram och tillbaka och tillslut insåg jag att tanken på att rida och vara på träningen är roligare än vad det är i verkligheten.
Ni ska veta att jag grät när jag hade bestämt mig. Tyvärr blir det ju även så att jag tappar kontakten med tjejerna.
Detta helt underbara lag. Jag tycker så mycket om dem, men det hjälper inte när du inte fungerar med hästen.

Idag känns det skönt, men tomt..
Känner dock att jag behöver vila från allt helt och hållet.
I onsdags tog jag en tur på min älskade Tornado, älskade gamla helt underbara vännen som har givit mig så oerhört mycket glädje, som har fört mig samman med människor jag aldrig annars skulle träffat och tagit mig till platser jag aldrig annars skulle besökt. Han betyder så mycket.

men tro inte att jag tänker lägga ner all voltige för all framtid, troligtvis bara för en stund.
Imorgon flyttar mamma upp sin unghäst till stallet så jag tänkte göra ett övertalningsförsök för att han inte ska säljas så kanske han blir en finfin voltigehäst i framtiden. Tänkte iaf jobba med honom lite då och då.

det är ju tävling i Frillesås på söndag och jag kan inte bestämma mig för om jag ska åka upp och kolla..
Hade varit roligt men bör samtidigt hålla i mina slantar..
Vi får se hur det blir...











Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback