Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Onsdag



Godmorgon bloggen!

Så skönt med lite sovmorgon idag, börjar inte jobba förrän halv 1, riktigt nice..
Kommer tydligen att göra det för det mesta på onsdagar, skönt att ha någon stående tid..
Chefen skulle komma förbi idag och prata med mig, vet vad det handlar om, ett jobbförslag jag fått berättat för mig av mina kollegor, men det ska bli intressant och se vad hon säger själv.

Det regnar lite idag och jag känner inte alls för att cykla till jobbet sen, men det är väl bara att göra så... lite regn ska väl inte få stoppa mig!



Sardinen, vill tillbaka...







Sofie
09 September, kl. 16:25 | Blogg; http://prettywoman1.blogg.se/

Vilka härliga bilder från ert bröllop en bit ned!



Ja du, vad ska man göra i Stockholm imorgon... :-)

Om det är partykväll så skulle jag personligen nog köra på en fördrink på Anglais, Tures eller Riche...

Kanske en middag på Grodan...

Bra party är det helt säkert på Sturecompagniet men Café Opera kan oxå funka :)



Hoppas ni får skoj!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback