Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Överlevare!

Vi har överlevt natten. Och det gick faktiskt ganska bra. När han vaknade somnade han om på ungefär en kvart och han har vaknat färre gånger än han brukar skulle jag tro.. Dock vaknade han vid fyrasnåret och somnade inte om förrän strax innan 6, men jag tror och hoppas på denna metod, som jag egentligen tycker är lite hemsk, men då läget börjar bli desperat och vi måste ta till något så trodde jag mest på denna metod, fast som sagt i lite omarbetad tappning..
Jag känner mig lite lite mera utvilad idag än igår och hoppas på bättre resultat kommande nätter.

Är egentligen väldigt sugen på att gå ut och gå, vädret är hur fint och gott som helst, en lagom kall vinterdag, men jag behöver sova då lilleman sover sin förmiddagslur så det kanske får bli sen. Nu får det bli frukost.

Bjuder er på ett upppiggande foto, hehe, sorry babe...

Vet inte riktigt vem som härmar vem faktiskt.
Tröjan lilleman har på sig är för övrigt Andreas gamla, som han hade när han var liten. Fick en hel hög med små söta skjortor och tröjor, dock lite stora nu, men till sommaren kommer han vara sååå fin i dem
Oj nu är han ilsk också. Dags för frukost!






Monica
12 December, kl. 13:55 | Blogg;

Hej Maria! Hoppas att allt är bra..? Vi saknade dig igår :)

Jag har en kompis som hade problem med sin dotter och de körde 5minutersmetoden och det funkade toppen!!! Lycka till så ses vi nästa torsdag!!



KRAM

liselotte
12 December, kl. 15:53 | Blogg;

Sådan far,sådan son! Kram

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback