Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Ätnligen fredag... eller inte?!



Jaha, så var det en helg, en helg då man ska jobba.
Sedan man slutade jobba inom resturang så har man helt enkelt insett hur skönt det är med helg. Och nu jobbar jag helger igen, fast det är ju bara typ 10 helger per år, plus några lördagkvällar då vi åker på disco. Men det känns ändå lite jobbigt när de väl kommer.

Nåväl, ikväll är jag ju ledig så vi ska snart in till Halmstad och äta middag med Jonas och Christine..Alltid lika trevlig att träffa dem!
Har precis kommit hem från jobbet, och dessförinnan var jag på välgörande fotvård. Man känner sig så härlig efter denna typ av behandlingar.. Passade dessutom på att boka massage, så om två veckor är det dags för nästa välbefinnande..

Igår var förresten älskling och kollade hockey i Ängelholm, de hade blivit bjudna av ett företag som de har att göra med på jobbet. Dessutom hade företaget anordnat en liten tävling som Andreas vann
Så denna fantastiska kom han hem med igårkväll



Salt och pepparkar från Zack

Så snyggt!
Nu ska jag ta och fixa till mig inför kvällens dinner!
ha en härlig fredagskväll!








Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback