Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Biobesök


Vid lunch idag skickade jag ett sms till älskling med klara instruktioner inför kvällen. 16.30 mat, 17.00 avfärd till halmstad 17.45 hämta ut biljetterna 18.00 fika 18.30 bio. Jag fick lova att han skulle få popcorn så var det inga problem...
Först tog vi en fika på vattenporten. Jag älskar deras Kaffe mocca, jag som normalt INTE dricker kaffe, men med kaffe, varm choklad, vaniljsyrup och marchmallows är det riktigt riktigt gott. Sedan blev det bio. Vi såg "The reader" en bra film faktiskt. Speciell, men bra.
Nu borde jag försöka leta upp ett par vantar att sova med, annars är risken stooor att jag vaknar med sår överallt. Just nu håller jag på att klia sönder mina handflator. Vad är detta?

Älskling på vattenporten

Titta så glad man blir när man får popcorn!'






Jenny
05 May, kl. 08:29 | Blogg;

Hej Maria Kolla in denna sidan kanske det kan vara detta? Hört fler som har haft mkt kli den sista tiden av graviditeten.

http://se.babycenter.com/pregnancy/complications/obstetriccholestasis/

Prata med din BM så får du säkert svar

kram

liselotte
05 May, kl. 10:30 | Blogg;

Hej,låter som belastning av levern,kan inträffa sista veckorna,bra du ska till doktorn. Ha det!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback