Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Vad händer?

Har väldigt många besökare på min blogg just nu, lite av ett rekord faktiskt.. kan det vara så att folk väntar på uppdateringar och undrar om liten är på väg??
Jag kan inte svara på det, men så många och täta, starka sammandragningar jag hade igårkväll och inatt har jag inte haft tidigare. Har kännt av en del nu på förmiddagen med men inte så mycket. Däremot har jag mer ont idag, det molvärker i ryggen och magen. MEN troligtvis är det bara en sölig start (eller lurvärkar)och det dröjer säkert många, många dagar till..
I övrigt mår jag lite bättre idag, blodsockret har stabiliserat sig lite, har kanske lite mindre ont i halsen, men däremot har jag fått hosta. Just nu bakar jag bullar, men har svårt att låta bli degen.. När bullarna är klara, så ska jag sova.

All kärlek till er..

Åh... va jag längtar efter bebis nu!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback