Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Fullt upp

Det känns som om jag verkligen har fullt upp hela tiden.. Det är voltige (mycket voltige i huvudet hela tiden typ) jobb, huset och lillskrutten som tar all min vakna tid, lillskrutten som är den mest underbara lillskutt och som jag älskar så högt! Jag längtar så efter bättre nätter (ja.. han sover SKIT fortfarande!!!) och jag vill flytta in i huset nu! Badrummet har fått kakel på golvet och idag fortsätter de med väggarna, elektikerna ska komma och göra färdigt i veckan och likaså rörmokaren. Jag hoppas så att det blir flytt till helgen! 

Hittade förresten kamerasladden så här kommer lite bilder från de senaste veckorna..


Benjamin kollar in gräset när vi var på caprifolen på tävling förra helgen..

Mitt älskade charmtroll!

Internet är segare än segast så fler bilder får bli en annan gång
Nu blir det powernap på soffan!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback