Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

När katten är borta...

.. ja då äter jag chevreost!
Konstigt att jag inte tröttnat än, min taktik är annars att jag ska äta chevreost så ofta att när det väl är dags för småsyskon och jag ska bli gravid igen då ska jag inte längta ihjäl mig efter chevre!
Så ikväll, som vanligt minst en gång i veckan när andreas är borta, blev det chevreost-sallad till kvällsmat. Herre min je va gott det kan vara!!
Sen skulle jag avsluta kvällen med lite skönt tvtittande, har typ inte tittat på Greys på hur många veckor sedan som helst. Och vad händer då, jo hela avsnittet handlar om en psykopat som springer rundor och skjuter folk till höger och vänster. Ja höll ju på å få hjärtsnörp!
Nä, nu ska jag lägga mig i sängen, läsa en avkopplande och glad bok, sen sussa sött, nu har sommaren börjat med MASSA jobb, så det gäller att somna i tid.


ost, sallad, vin och skvaller förgyllde min kväll!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback