Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Matförgiftning delux

Så dålig jag var igår, kroppen reagerade starkt på något och rensade ut allt och lite till i magen. hade svårt att kontrollera blodsockret och var orolig för amningen så det blev ambulans in till sjukuset där jag har spenderat natten och stora delar av dagen. Skönt att veta att man blir omhändertagen, får vätskedropp och någon som håller koll på blodsockret åt en.

Mamma den stackaren blev också dålig så troligtvis är det kycklingwrapsen vi åt i förrgår och jag även igår, hua!!
NU är jag iaf hemma, har kunnat äta någorlunda normalt hela dagen och jag mår bra, men är oerhört trött. Nu ska Benjamin nattas och sen är det dags för Anna Skipper!!!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback