Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Löööördag!!

God morgon lördag!
Här startade dagen runt halv sju men min fina man gav mig sovmorgon till 8, tack älskling!!

Jag sitter och har snöat in på att köpa hemmatandblekning på nätet, mina tänder är så hemska att jag inte ler så mycket som jag gjorde förr och så vill jag inte ha det längre.. Det är väl klart att den bästa tandblekningen görs på klinik men för i böveln, det har ju inte jag råd med! Har hittat en metod som verkar prisvärd och som fått många lovord. Easewhite.se är adressen, tror faktiskt jag ska testa...

Dagens planer är sång!!! I eftermiddag ska vi öva inför julkonserten med Voizone, den 26e i skummeslövs kyrka. Ni kommer väl? 16.00 är tiden.
Nu får det bli frukost!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback