Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Blööö!

Vilket helvetesdygn jag har lagt bakom mig, tack och lov känns allt bättre nu..
Började med att jag var superkass i magen igår morse, men mådde fint i övrigt, åkte å handlade på maxi och fick lågt blodsocker som höll i sig i över 5 timmar!!! Jag halvsov och åt godis i flera timmar men det hjälpte uppenbarligen inte. Till slut beslöt jag mig för att ge det ytterligare en halvtimme och sedan ringa doktorn för att komma in och få dropp.. Då började det gå upp. Tillbringade sedan kvällen hos världens bästa svärföräldrar och blodsockret steg och jag mådde skit av det. Hela natten hart det också legat högt så även idag, trots att jag nu börjar få ner det, känner jag mig gamska matt och sliten. Har precis ätit lite blåbärssoppa och mina älsklings "crisp n´light" och tänkte snart gå å lägga mig och sova. Dessutom måste jag få packat min bbväska för det gnager i mig att det inte är gjort..

Nähä, nu ska jag sluta klaga, och istället bjuda på lite bilder från simhallen i måndags












Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback