Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

...

Li sover dåligt nu och även om jag gick och lade mig vid 23 igår och inte gick upp förrän vid 9 så är jag TRÖTT! Inatt har hon vaknat med 2.3 till 3 timmars mellanrum och nätterna innan ännu oftare :( detta gör mig trött och jag håller tummarna att det vänder snart igen. Även Benjamin sover dåligt, vaknar och vill ha välling och kissar igenom blöjan. Inget roligt alls..
Men på dagarna är det världens goaset och gladaste barn, Li utvecklas i rekordfart (det är väl så med andra barnet) Hon rullar från rygg till mage och från mage till rygg igen. Hon är en supermysig och busig tjej med glimten i ögat och Benjamin, ja.. han är som alla som känner honom vet, en helt fantastisk liten kille. Glad, busig och oerhört charmig. Som pratar och pratar hela tiden, långa meningar och massa ord. Häftigt värre.

Imorgon är det måndag och Andreas går in i en ny 8 dagars jobbperiod, den första för säsongen med heldagar varje dag och det är med en del oro i tankarna för mig. Samtidigt försöker jag tänka på alla enamstående mammor och pappor som klarar detta hela tiden, då gör väl jag också det, bara jag får sova!!!








Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback