Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Fröjda dig, det är advent!

Första advent och jag har knappt stuckit näsan utanför dörren! Li skulle varit med på en modevisning på Hanna Morris under julskyltningen i Halmstad, men pga det extrema vädret stannade vi hemma, trist men säkerheten får gå före..

Vi har vilat, städat, gosat, myst och busat hela dagen. Och i eftermiddags kom min kära mor hit och tanken var att vi skulle pyssla men barnen hade inga planer på att sova så när vi äntligen fått båda att sova var vi för trötta för pyssel.

Nu ligger jag i soffan, tittar lite på fråga Olle dokumentären och väntar på art älskling ska komma hem, gillar INTE att han är ute och kör i stormen. Fast jag tycker faktiskt det lugnat sig lite nu tack och lov, blir intressant att se förödelsen imorgon. Är förresten ledig imorgon och tisdag, helt underbart! Hoppas på att få njuta av mina underbara barn och man!

Hoppas ni haft en underbar första advent!!!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback