Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

nalle Puh??

På fredag har en ny nalle puh film premiär och jag fick precis en idé om att jag och Benjamin skulle gå och se den. Undrar om det är en heltokig idé? Klarar han av och gå på bio? Läste någonstans att den passar fint för barn mellan 2 och 5 år. Men det kanske gäller barn mellan 2 och 5 år som gärna sitter stilla framför tvn. När benjamin tittar på tv görs gärna ALLT annat samtidigt och vi kan väl inte mer än skylla oss själva..

Hur som, funkar det inte får vi ju gå ut helt enkelt...
jag tror jag bokar biljetter dierkt!






Monica
10 October, kl. 15:10 | Blogg;

Det låter ju helt underbart, kommer han säkert att klara galant ;)

Jenny
10 October, kl. 18:38 | Blogg; http://jennysabina.blogspot.com

Jag funderar om jag ska gå med Ellen oxå :) hade varit mysigt å är ju bara att gå ut som du skrev om de inte funkar... Kram

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback