Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Härlig helg!

Har haft en helt fantastisk helg med alldeles för lite sömn ;) 
Fast tröttheten är värt det. 
Tog tåget till Göteborg i fredagskväll, mötte upp finaste barndomsvännen Henrik som jag inte stt på 4 år (hur sjukt är inte det???) Vi satte oss på nån uteservering/terass, drack vin, öl, åt ost och snackade massa skit! Riktigt riktigt trevligt!
Dagen efter var det dags för Göteborg horse show, vilket var 6 år sedan sist, helt sjukt det med! Vad har jag egentligen gjort de senaste åren? Levt i min familjebubbla tror jag...Och voltige såklart, 
 
 
 
Det blev visst en del alkohol i helgen ;)
 
 
 
Igår åkte jag och barnen in på barnmässa på Halmstad arena, barnen gick modevisning och var helt ljuvliga att se på. Stolt mamma!
Sedan åkte vi hem till Markus, åt lunch och efter det blev det en runda på stan, glass och lekplatshäng! Två trötta somnade i bilen på vägen hem och hade jag inte kört hade jag somnat jag med.
 
Visst var de fina mina små??
 
 
Jag fick med låna en mössa! Syliten gör superfina kläder!
Spännande med Ipad
 
På promenad genom stan.... tralla la la la la la (minns ni Gessles fantastiska låt från 2003?? en favorit!)
Lekplatshäng i pippiparken.
 
Tack lillebror för en fin eftermiddag, Benjamin pratade hela kvällen om när han kan få vara hos dig UTAN mig!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback