Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Året som gått - 2008



Tänkte jag skulle göra en liten summering av året som gått..

Januari

En som vanligt stillsam månad, där vi planerade bröllop i smyg, än visste knappt någon, men datumet för vår stora dag var satt för ett par månader sedan!



Andreas fick en whiskeyprovning i födelsedagspresent som utnyttjas under årets första månad
Whiskeyprovningen övergick till en fest som aldrig ville ta slut



Februari

det pysslades för fullt med inbjudningar till bröllopet som äntligen blev officiellt



Vi städar och fixar i trädgården en hel del



Mars

I mitten av mars fick jag nytt jobb.. I övrigt består livet fortfarande mest av vintervila
I början av månaden säljs min favorit till Frankrike och jag tar hand om Vanzetto på heltid



Den sista mars, på min 25-årsdag tog jag mitt sista bloss.




April

Jag och Malin är i stallet en hel dag och tar en massa bilder



Min syster är GRYM på att fota!!



Det provades ut kläder till bröllopet, dock inte samtidigt då älskling inte fick se min klänning förrän jag tågade in i kyrkan..



i slutet på april åkte vi till Ermelo i Holland för årets och vanzettos första internationella tävling
Det gick strålande, vi vann, fick stå på pallen och lyssna på svenska nationalsången, mäktigt!
Vanzetto fick även pris för tävlingens bästa häst, inte illa!!





Maj

Maj består av härliga promenader, underbart väder och fantastiskt humör.
Jag gillar våren och det är bara att inse att mitt liv är sååå mycket enklare och bättre dessa månader



En lunch med markus och Anna och annas kompis i ett soligt halmstad



Picknick en underbar kväll



Och sedan såddes det i vårt lilla land..



Juni

Så var sommaren äntligen här på riktigt, vilket firades med besök på stranden och dit kom vi i Beach Buggyn såklart!



Mera picknick blev det, i hääärliga Hjörnered



Min "lilla" kusin tog studenten vid volvogymnasiet i Göteborg



Det blev en underbar dagstur till Köpenhamn, i perfekt solsken..



Midsommar firades i partytältet i mammas trädgård, i år fick vi t o m lite fint väder!



I slutet av månaden gick årets SM av stapeln i Malmö
Det slutade med succé, SM guld i år igen!





Här kan ni se küren

Juli

Juli bestod mestadels av jobb och uppladdning inför VM
Många fina dagar och kvällar, det blev en hel del bad med hunden





Dagen innan vi åkte till VM blev jag hippad
En oföglömlig och helt otroligt fantastisk dag i ett soligt Göteborg






Augusti

Månadsskiftet juli-augusti var vi i Brno i Tjeckoen för att tävla VM






Vi blir äntligen man och hustru








September

I månadsskiftet augusti-september åkte vi till Sardinien på bröllopsresa



Underbara sardinien



Våra vänner Jennica och Zander gifter sig



Jag och älskling var både tärna och best man



jag och Annie var i Stockholm och såg inspelningen av Så ska det låta



Sedan fick vi veta att ett mirakel flyttat in i min mage


Vi ska bli föräldrar!!

Oktober

En förhållandevis lugn period börjar, vi reser dock land och rike runt för att sälja chips på mässor



magen början redan växa!




November

Magen växer mer och mer



Vi är på överaskningsfest för Annies mamma




December


Vi får äntligen en bild av miraklet i magen



Mamma fyller 50 och firas med en galen kväll



Julen kommer som den bör och vi har härliga dagar tillsammans



Och så var det nyårsafton som i skrivande stund inträffar snart..



det är bara att inse att mycket hänt under året och jag har en känsla av att 2009 kommer bli minst lika händelserikt
fast på ett helt annat sätt...

Gott nytt år alla mina nära och kära!
och alla andra såklart!










Sofie
12 December, kl. 13:13 | Blogg; http://prettywoman1.blogg.se/

Va kul med en års-summering, kanske man ska ta och göra... :)

Hoppas du får en toppenkväll! O ett Gott Nytt År!!!

Nils
01 January, kl. 15:03 | Blogg;

Marit, mitt hjärta! Vilken fin blogg du har knåpat ihop. Nu kan jag följa ditt vardagliga liv fast det är 60 mil emellan oss. Extra mallig och lite rörd blev jag ju såklart av att ha blivit omnämnd i ett tidigare inlägg=). Du är bäst! Pusskalas

Nils
01 January, kl. 15:04 | Blogg;

Marit, mitt hjärta! Vilken fin blogg du har knåpat ihop. Nu kan jag följa ditt vardagliga liv fast det är 60 mil emellan oss. Extra mallig och lite rörd blev jag ju såklart av att ha blivit omnämnd i ett tidigare inlägg=). Du är bäst! Pusskalas

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback