Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Konstig morgon



Vaknade tidigt imorse av att jag hade lågt blodsocker.
Eller rättare sagt älsklings väckarklocka ringde, jag vaknade, passade på att kolla bs och jaa.. det var för lågt
Gick upp, åt två mackor och så isäng igen.

Sen smällde det till i akvariet, hmm.. konstigt tänkte jag, då det inte tänds förrän vid typ 8
Ett par sekunder senare började sängen skaka och akvariet skallrade som bara den
jag och hunden satte oss upp i sängen och undrade om vi blibit lite konstiga.
Ibland inbillar man ju sig saker när bs är lågt.
Men nej... det kändes verkligt.

Och mycket riktigt, som de flesta redan vet, så var det en jordbävning..

Gårdagens morgon var lite trevligare faktiskt.. men nästan lika spännande.
Tittade på nyhetsmorgon på TV4 när de säger att Mary Jet ska uppträda. Oj jag satt som klistrad
Riktigt bra var det!
Kolla in det här










Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback