Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Fotbollsmotståndare



Jag tycker inte om fotboll. Inte alls faktiskt. Jag tycker så lite om fotboll så att jag funderar på att gå i terapi för att passa in i detta fotbollstokiga land. Just nu står fotboll och detta stundande EM mig upp i halsen. Det är så mycket fotboll, Zlatan, Chippen, Henke, Lagerbäck, Offfside, målstatistik och bla bla bla. det pratas om vem som ska spela, om de ska spela och jag undrar snart varför de ska spela? Jag förstår absolut att fotboll är världens största sport men det hjälper inte. Jag tycker det är totalt meningslöst! Det händer alldeles för lite. Och på TV är det sååå trist att hade publiken inte gapat så mycket hade jag somnat. Om jag hade suttit vid TVn alltså. Nu gör jag ju inte det, nu sitter jag här. Live kan fotboll vara ok, men bara de gånger man har ögongodis springandes på plan.

Jag önskar att jag inte behövde tänka det men jag önskar nästan att de åker ur, så blir det tjat om vad som kunde göras annorlunda och sen blir det tyst. Tänk att jag ska behöva stå ut med detta i flera veckor? Jag vet inte hur det ska gå till. Jag vill ju redan kräkas på hela alltet och det har typ precis börjat. Jag tror som sagt att lite terapi vore gott, så att jag kan må bra.
För det här tar på min energi. Stor jättesuck! Om denna hysteri vore kring handboll eller annan händelserik sport vore jag nog inte lika bitter. Men nu är det ju inte så.

Så.. Nu tänker jag proppa i musik i öronen, lägga mig i sängen och läsa en bok. Allt för att slippa denna fotboll.
kanske ska jag leta reda på en terapeut imorgon...







malin
06 June, kl. 18:21 | Blogg;

är vi verkligen syskon? haha :)

Maria
06 June, kl. 21:46 | Blogg;

Va?? näää... är vi det???

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback