Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Inbrott



Igår kom jag till jobbet och möttes av mycket krossat glas.. Man blir ju gråtfärdig!
Hela förmiddagen gick åt att sopa glasspillror som någon idiot sett till låg över hela fritidsgården.
Hur onödigt idiotisk får man lov att bli..
Två datorer, en plattTV med petmoj ( som låg på ett helt annat ställe) och en digitalkamera fick de med sig..
Har ju en liiiiten känsla av att de som gjort detta har varit hos oss förut.
Såå ja man har ju sina aningar.
Skönt att vi nu stänger för sommaren och att jag kan koncentrera mig på alla problem på mitt andra jobb.
Suck suck suck
Nu ska jag sova för denna dag verkar inte bli bättre.







<3 Ida <3
06 June, kl. 21:53 | Blogg; http://idatallhed.blogg.se/

hej .. fin sida.. de var jag som satrtade "bloggbrudar" på BT =)

<3 Ida <3
06 June, kl. 23:19 | Blogg; http://idatallhed.blogg.se/

tack för lyckoönskningen ! detsamma. Det med min klänning går säkert bra men jag längtar såååå mycket ;)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback