Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Minnen..




Jag passade på att ta en liten promenad på jobbet idag
Gick förbi en rabatt med massa nyponbuskar och kom att minnas tiden då jag gick på låg och mellanstadiet.
utmed hela vår skola växte nyponbuskar och de doftar speciellt när det blir riktigt varmt
precis just så doftade dessa buskar som jag spatserade förbi idag.
Jag kom att minnas hur det var förr..
Hur man hade krig med dessa nyponfrö eller nyponkli som jag minns att vi kallade det.
Hur det kliade men precis hur mycket man ville ha dem på ryggen för att killen som stoppade dem innaför ens tröja var killen man då gillade
Tänk att det kunde vara så kul!
Jag tror att det är som man säger att "kärlek börjar med bråk och slutar med barnbidrag" i den åldern
eller kanske inte med barnbidrag men väl små kärlekslappar och långa anteckningar i dagboken.
Underbara minnen...

image51









Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback