Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Dålig uppdatering



Hemskt va dålig jag nu varit på att uppdatera.
Får väl göra en resumé av vad som hänt de senaste dagarna:

Lördag:
Middag med älskling, mamma och Anders på Centercourten i Båstad. Sedan åkte vi ner till Sand, tog en drink och lyssnade på Malou, trevligt



Söndag:
Blev det en tur till ikea för att bland annat kolla på ny säng. Och ja måste nog medge att det gick bra.Hittade både madrass och ny sängstomme. Nice.. Så i början av nästa vecka blir det en ny tripp till Ikea och då kommer vi hem med en ny säng. Det tycker jag om!
Sedan åkte vi och köpte inredning till garderoben, av elfasystemet. Dyrt, men ack så bra. Kvalitet räknas högst ibland!
Kvällen blev sedan lugn..



Måndag:
Läkarbesök i massor!
Började dagen med tandläkaren. Inte speciellt kul. Skulle eg fixat till en tand men istället fick vi borra upp en hel rotfyllning då jag fått en inflammation längst upp i roten. Ush ush ush, är allt jag har att säga. Det gjorde sååå ont.
Men nu är det gjort å nu ska det bli bra!
Senare på dagen var vi och träffade dietisten på medicinkliniken i Halmstad. Hoppades på att jag skulle få lite trevliga tips och att jag skulle ändra min syn på dietister. Men icke. Torr tant som inte kunde så mycket som hon borde. Ofta kändes det som om jag och älskling hade mycket mer kunskap. Trist, jag som hade hoppats på att få en massa bra råd, men det var ju bara gammalt skräp..
Senare på kvällen var jag dessutom hos sjukgymnasten. Inte heller där var jag nöjd. Vet inte varför.. Men antar att jag saknar min gamla sjukgymnast som var bäst helt enkelt. Får åka till Kungsbacka och bli behandlad i fortsättningen känns det som...

Tisdag:
Idag skulle jag äntligen fått träffa J och hennes underbara barn, men icke. Strax efter lunch ringer chefen och blixtinkallar till krismöte. Inget kul alls.. och det var inget kul hon hade att berätta heller, men eftersom vi har sekretess så är det inget jag kan berätta...

Onsdag:
Var hos doktorn på förmiddagen, höll ju på att hosta sönder mig på natten. Men det var såklart ett jävulskt virus bara så det är bara att vänta ut. Fick åka och handla en massa på apoteket. Oerhört dyrt det där..
Pratade med en tant när jag satt och väntade hos doktorn. Va mysigt det är när man kan sitte och småprata med en totalt främmande person, härligt tycker jag. Hon verkade så go med..
Sedan var det jobb och ja.. nu är klockan över 8 och jag ska upp halv 4 inatt för att köra till Stockholm.
Så nu blir det sängen... kanske för sista gången hihi


Nya sängen... weiii!








Johanna
11 November, kl. 20:42 | Blogg;

Åhh... Det var synd att vi inte kunde träffas i tisdags. Men ser fram emot nästa vecka så vi kan göra ett nytt försök!! :) Hoppas ni har det bra i Sthlm! Kram Jo

Malin
11 November, kl. 22:40 | Blogg; http://mkytta.blogg.se/jerez

Du får uppdatera lite bättre syrran! Saknar dig..

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback