Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

En helt vanlig dag..



ja, det är det idag.
Har suttit i möte på jobbet hela förmiddagen och slutade sedan vid ett, skönt?? javisst... Men en tråkigt och psykiskt krävande möte!
Igår kom goaste Josse hit och hälsade på. Vi åt musslor och hade det fint värre. Konstigt att man kan bli så kräkmätt på musslor?! Det är ju inte direkt mycket mat?! ja ja, det blev mycket snack och däs i soffan..

Om ett par timmar ska jag till KÖREN!!!
jag har ju inte sjungit i kören sedan förra hösten, alltså på över 1 år. Och nu ska det bli så oerhört roligt att börja sjunga igen. Ska bli roligt att se hur mycket rösten förrändrats sedan rökstopp för över 7 månader sedan! jag känner ju själv att det förändrats men har ju inte direkt pressat den på samma vis då jag inte sjunger så mycket,
Om ett par veckor ska jag troligtvis sjunga på barndop, en kompis bror har fått en liten son och ska döpa honom. Alltid trevligt med dop och bröllop, det händer ju att man sjunger på en del begravningar med, och näää det är inte lika roligt..

Men ikväll ska det bara sjungas för glatta livet! Åh... ska bli så kul. Hoppas bara min förkylda hals pallar med det!









Malin
11 November, kl. 17:08 | Blogg; http://mkytta.blogg.se/jerez

Ska du börja vara med i kören igen? Vad härligt! Sjung för mig också. Själv ska jag gå och köpa ett headset så man kan snacka med folk på skype. Så jag hoppas vi hörs där inom en snar framtid! :)<3

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback