Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Extrem längtan efter julen



Som jag längtar efter julen nu.. Igår kunde jag inte hålla mig, var bara sååå tvungen att dricka lite glögg. jag brukar normalt sett inte äta eller dricka något som har med julen innan 1 december, eller i alla fall första advent. Me i år har det varit totalt omöjligt. Jag har redan ätit pepparkakor och dessutom druckit julmust. Och nu även glögg.. Å det var så gott. Drack vit glögg från blossa, kall.. det är fantastiskt så gott något kan smaka.

Som tur var har jag ju nu börjat i kören igen och får där sjunga julsånger!
Det är nu oerhört nära att jag slänger igång mina favoritjulskivor. Jill Johnson och även Peter Jöback. har så många andra, men juset dessa har en speciell plats i hjärtat. Ska försöka bli färdig att beställa biljetter till Peter Jöbacks julkonsert i Göteborg den 12 december. Jul på Liseberg och sedan jöbacks ljuva stämma. Kan en dag bli bättre?
Ja, kanske självaste julafton då! Men annars är det svårt..

jag har för övrigt köpt mina två första julklappar, en till älskling och en till syster yster..
och så kom jag på värsta bästa grejen till pappa, men ja.. tji fick jag, för det hade Nettan redan köpt.
Tankeverksamheten får fortsätta.

sedan har jag ju självklart funderat på min egen önskelista, förra året var det verkligen "all i want for christmas is you" vilket slutade i min dröm, en förlovning på lilljulafton..

Överst på årets lista står
"Den första sparken"
Jag önskar av hela mitt hjärta att jag kring juletid ska känna den första sparken.
Att det lilla liv som växer i mig ska göra sig till känna
För tänk, det är ju faktiskt sant, det växer någon i mig, någon som skapats av den allra starkaste kärlek..



Oj, oj... här syns ju en växande mage!!!







Melissa
11 November, kl. 16:49 | Blogg;

Men Maria..

Vad är det jag läser?

Vad är det jag ser?!

Ska ni ha bebis?!

åhhh, vad kul :)

GRATTIS!

När är den lill* beräknad att titta ut?



Grattis än en gång :)

Malin
11 November, kl. 18:20 | Blogg; http://mkytta.blogg.se/jerez

Hej käraste syster!



Din mage börjar ju bli stor, tänk när jag kommer hem. Kommer vara helt konstigt. För övrigt, hade ni planerat att åka ner hit och hälsa på eller blir det ingenting?



Puss!

Jenny P
11 November, kl. 20:10 | Blogg;

Åhh Grattiskramar och Lycka till! Dt visste jag inte, Så roligt! kram & klapp på magen

Jag
11 November, kl. 21:04 | Blogg; http://majalotta.blogg.se/

åh, allra käraste syster, skulle så gärna vilja komma ner men tiden finns lixom inte. För övrigt inte mycket extrapengar heller. Åh... det hade ju varit så mysigt.



Liten är för övrigt beräknad till maj..

Helena
11 November, kl. 21:42 | Blogg; http://helle84.blogg.se/

Åhh vad kul! Stort grattis!!

Sofie
11 November, kl. 22:51 | Blogg; http://prettywoman1.blogg.se/

Åhhh, GRATTIS!!!!! Ser att det är bebis på G :)



Läste att det är beräknat till maj... Är det måhända en skapelse av en bröllopsnatt......?? Hihi....



GRATTIS IGEN!!!!!!!

Sara
11 November, kl. 11:02 | Blogg; http://sarabaaara.blogg.se/

Men vad har jag missat, inte läst här på evigheter! GRATTIS, fy vad roligt :D

Malin
11 November, kl. 17:01 | Blogg; http://malhinnilsson.blogg.se/

Melissa tipsade mig...Inte läst på evigheter, Felix tar upp all tid.. =)



Åhh stort grattis och va fin du är... en söt mage =)



kram

Pappa
11 November, kl. 19:53 | Blogg;

Hejsan svejsan.Skoj o läsa om julklappar o så..Nu pratar vi inte mer om de,men jag har med fått en liten mage,men i den e de mest luft.kram pappa

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback