Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Härliga helg och vansinningt underbara



Så var helgen redan på sin sista dag, hur kunde detta gå så fort denna gången med?
Hur lär man sig ta till vara på tiden? Tycker ju att jag inte fått gjort någonting..

I fredes var jag och hälsade på underbara J och hennes två fantastiska barn. Åh... det var så mysigt, man riktigt längtar efter en egen riktig familj, speciellt om man får två så fina barn. Det var så längesedan vi sågs och jag hoppas att det inte dröjer speciellt länge tills nästa gång.

Igår bjöd vi V och I på middag, blev en lugn och härlig kväll med god mat och en massa kortspelande!
Blev förresten helt överlycklig igår när jag var och handlade mat, jag hittade filmen "boys dont cry " bland billighetsfilmerna, en film jag velat se länge, då det var just längesedan jag såg den och jag vet att den var så oerhört bra och gripande!
Oj, va glad man kan bli åt så enkla saker! Så ikväll vet jag precis vad jag ska göra..




gårdagens dukning..







Johanna
11 November, kl. 10:38 | Blogg;

Tusen tack för i fredags!! :)

Det var sååååå mysigt!! Kommer inom och säger hej nästa gång vi har vägarna förbi!! Hälsa din man! Kram Jo

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback